Ännu en [DKV]-dag

fredag 29/3 = [DKV]
 
Den här dagen tänkte jag använda till att läsa inför första mötet kring vår nya studie.
Vi gör en förstudie för att synkronisera våra tolknigar av protokollet.
Mitt i dagen fick jag gå iväg för den sista valinfo-insatsen. Treorna den här gången.
Naturligtvis finns det ett par behörighetskrav som inte passar programupplägget och som jag borde ha upplyst dem om redan förra året. Problemet är att nästan inga från årskurs två brukar dyka upp (inte i år heller). Får försöka i höst (hur jag nu ska komma ihåg det?).
Blev nästan klar med protokollet, men hade tänkt hinna jobba med utvärderingen oxå.
Nästa fredag är det seminarium hela dagen för uppsatserna, så då blir det inget sånt arbete för min del. Ska se om jag kan kapa åt mig några andra timmar under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0