Jobbar på semestern, så det gör inget att jag är sjuk

onsdag 2/1 = tillbaka till grottekvarnen
 
Väntade in vårdbiträdet som hade tid på VC 8.30.
Skjutsade hem henne och landade sedan på jobbet lagom till FMK.
Sedan blev det tentarättning.
Började med att göra lösningsförslag för att se vad som skulle kunna vara problematiskt för tentanderna.
Jag har tre uppgifter att rätta, och tar en uppgift i taget.
Efter de 25 första bytte jag bunt med kollegan som hade dessa kvar.
När det var dags att åka hem tog jag med resten för att sitta hemma och rätta.
Satt en stund på kvällen.
 
Mitt i dagen ringde det från mammas telefon (syrran ringde).
Äntligen.
Däremot hörde hon inget när min syster försökte få henne att hålla den ovanför örat. Självklart hade hon inga hörapparater på sig. När min syster letade,  hade mamma dessutom lagt undan den ena i fodralet.
Jag undrar om hon någonsin kan få in rutinen att använda båda hela tiden?
Skulle det kunna vara så att volymen är för hög?
Kanske måste be audionomen sänka, eftersom hon låste volymen.
Hur vet man vad som är ovana och och vad som är faktiskt problem?
 
torsdag 3/1 = grottekvarnen är hemma
 
Sov tills jag vaknade, men drog sedan igång rättningen igen.
Men nu är jag klar!
Tyvärr finns det både halsonts- och feberkänning.
Planen var att åka in till jobbet och byta till de sista 25, men nu vill jag ingenstans alls.
Hade till och med hoppats kunna fira med att gå till gymmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0