Arbetsdagar med jobbet

onsdag 21/8 = jobbstök
 
Ofta har jag haft som ambition att innan jag går på semester städa mitt arbetsrum så att det ska kännas trevligt att komma in där i augusti.
I år ser det ut så här:
Och nej, det har inte blivit så här nu. Jag städade aldrig.
Tror jag får åka dit en stund i helgen och städa :-(
Gjorde en väldigt smakrik och god morotssoppa till middag:
 
torsdag 22/8 = ranting & heldagssittning
 
Dags för de årliga "institutions"dagarna torsdag & fredag.
En enkel personräkning (via @-adresser) säger att vi är 90+ anställda.
43 hade anmält sig.
När vi startade klockan 9 (!) var vi 35.
Enough said.
Vi växer så det knakar!
Inte vårt hus!
Jag antecknade inte mycket.
Middagstiden blev förskjuten till 19.30, så jag gav upp och åkte hem.
 
Lekte lite med effekterna i snapchat. Hade enligt planeringen inte möjlighet att träna idag, men nu blir det nog att jag går iväg med #1 och gymmar lite i alla fall. Bättre än ingenting. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0