Sista på 50-talet

onsdag 23/5 = ingen större skillnad
 
Alla barnen har hört av sig och det är roligt.
Vi jobbade till 16 och åkte sedan ner på stan.
Det omedelbara skälet var att köpa te.
Vårt förråd av Ryskt grusinian var i stort sett slut, och då är morgonrutinen i fara.
Sedan gick vi och åt, mest för att slippa åka hem och göra middag.
Väl hemma hade vi besök av repr. från Telia som ska se till att vi får igång fiberanslutningen.
Vi har haft fiber draget fram till huset i rätt många år, men inte anslutit oss.
Nu är det dags.
En annan sak som snart är dags är semestern.
Varför känns det som en nackdel att den kommer rusande?
Jag vill gärna vara ledig.
Samtidigt gruvar jag för att den är så kort.
I morgon är det exjobbskonferens, och jag lär vara skapilgt slut efteråt. Blir alltid det av att examinera :-(
Har beslutat att springa lite i morgon för att ha testat innan fredag, då jag ska till fysioterapeuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0