Hur långt borta är dystopierna?

måndag 14/5 = BG hos GB
 
När väckaren ringde hade jag sovit kanske två timmar.
Jag bara inte somnade.
Gissa om det har känts av idag.
GB skulle komma till mig ikväll, men på eftermiddagen fick jag ett mail att hennes bil lät så konstigt så on vågade inte köra mer med den innen den varit på verkstaden.
Då fick jag ta Peggan av tjejerna eftersom Handbollstränaren hade handbollträning ikväll. Dock kunde vi inte samåka så bra.
När jag kom hem tog jag en kopp rött te och tittade på del 4 av The handmaids tale.
Det finns tjänarinnor, Marthor och tanter. Fruarna vet jag inte riktigt vad de är?
Jag gillar verkligen Elisabeth Moss.
Nu är det dags att ta igen lite sömn.
Spännande dag i morgon.
I alla fall för såna med benont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0