När är det efteråt?

tisdag 27/3 ≠ träning
 
Barnafadern försöker sätta rekord i hur länge efter Bäst-före-datum mjölken fortfarande är felfri.
I går måndag 26/3 2018 tog han det sista ur ett mjölkpaket med bäst före datum 16/3 2018.
Snön ligger vit över nejden.
Våren anas dock, i tillfälliga plusgrader och istappar.
På översidan av huset har vi en liten höjdskillnad i form av berg.
Ovanför ligger ett bostadsområde med hyreshus. Där har de plogat upp en jättehög med snö som liksom tornar upp sig. Undrar vart allt där vattnet ska ta vägen när det töar?? Får vi översvämning då?
Idag blev jag kvar så länge på jobbet att det inte kunde bli aktuellt med träning. Inte minst med tanke på att jag aldrig hann äta någon lunch, pga. valinformation.
Jag valde också att stanna för att avverka alla mail som stackas upp när jag är upptagen på annat håll.
Sedan får jag rätt många besök också. I morgon är det seminarier hela dagen för exjobben. Träffade mina tre studenter i morse, men jag kan ha fått ytterligare en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0