Man tror man ska hinna så mycket

onsdag 31/1 = ineffektiv
 
Idag hade jag inget inbokat, mer än APT.
Då tror man att man ska hinna jobba undan så OTROLIGT mycket.
Och det är just otroligt det är.
Hann bara en bråkdel från min ToDo-lista.
Några studenter som tittar in, något mailärende som behöver hanteras...
På förmiddagen fick jag en snap:
Två kompisar som träffats av en händelse.
Trevligt sällskap över dagen kanske.
På vägen hem var det nödvändigt att passera en matvaruaffär och till middag blev det sedan den goda morotssoppan med ingefära och chili.
Nu har jag slöat, varit i stället-som-snart-får-nämnas-vid-namn, löst lite sudoku, så nu ska jag göra en liten arbetsinsats tror jag.
Och dricka te, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0