Jupussel 2018

söndag 9/12 = 2:a advent
 
Bestämde direkt på morgonen att jag skulle hoppas över handbollen idag.
Lika bra att gå all in på återhämtningen inför jobbet.
VÄLDIGT mycket sport hela dagen.
World cup längdskidor, EM i handboll för damer, och VM-final innebandy.
Tyvärr förlorade vi, helt rättvist, mot Finland i innebandyfinalen.
måndag 10/12 = tillbaka till jobbet
 
 För ett par dagar sedan köpte sonen, på mitt uppdrag, pusslet för julen.
Det är Jan van Haasteren's Lawn Mower Race.
Som alltid blir man sugen att sprätta pusslet direkt.
Idag var det dags att sortera ut allt uppskjutet på jobbet. Inte oöverkomligt tack och lov. Hann med ett lunchseminarium om evidensbaserad pedagogik. Inga svar såklart, bara frågor. The story of my life.
Fick lite energi när jag kommit hem och bakade småfranskor till mig själv. 12 stycken gjorda på mandelmjöl och kokosfett. Träning är inte att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0