Ordinär söndag, så här långt

söndag 26/8 = söndagar
Inga speciella planer för dagen, mer än dagens grillning.
Just nu regnar det :-(
Det ser möjligen ut att kunna bedarra till 17. Hoppas!
Det är roligare att vara ute än inne, i alla fall för det här arrangemanget.
I alla fall fick jag för mig att baka en långpannekaka som jag kan ta med till mamma på fredag.
Kluven i hur listigt det är, men jag vet att hon köper fikabröd för att ha när hon får besök, och då vill jag hellre att hon har hembakat i frysen.
Nu har jag tagit ut kakan och ställt den på svalning tills den kan skäras.
Har ätit lunch och ska ta några tag i söndagsXet.
Tror min partner-in-crime har gett upp det här?!
Kanske mycket partiarbete inför valet iofs.

Kommentarer
Postat av: Ett av dina barn (inte en robot)

Jag ska bättra mig :(

Svar: Inget fel i att prioritera annat, det kanske jag oxå borde göra. Jag tycker bara att det är så roligt med ditt sällskap i lösandet :-D
Fraudfeeler

2018-08-26 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0