Lite i taget, men ingen träning

torsdag 16/8 = oshopping
 
Barnafadern skulle träna 17-18, så jag skjutsade honom från jobbet och passade på att göra lite ärenden.
På samma ställe (Stora Birk tror jag det heter?!), hann jag titta lite på rean.
Lite sugen på den här:
Försökte, via messenger, fråga två av mina döttrar vad de tyckte, men svaren dröjde så länge att jag bestämde på egen hand.
Avstod för att jag inte tyckte det blev så snyggt framifrån.
 
fredag 17/8 = mest samtal
 
Hade lagt alla bokningar av individuella samtal till idag, och till sist var det fem stycken.
Vissa har inte bara studierna att brottas med.
Snabb shopping på byggvaruhus för att komplettera trädgårdsmaterialet, och bråttom hem eftersom vi båda hade paket att hämta ut på spelboden. Vi har varit där flera gånger och upptäckt att de redan stängt. Nu hann vi. In på kåmpe (som vi ju rätt framgångsrikt kunnat undvika i veckan), och lyckades kläcka en idé som räddar oss flera dagar framåt. Japp, pulled pork.
Efter maten weekendkrysset i lokalblaskan. Nema problema.
Efter det surfade jag lite, bl.a. på Instagram.
Jag har insett att OM jag skulle samla på något, så skulle det vara kaffekoppar.
Så många fantastiska designer. Tror jag skulle vara nöjd med en eller två av varje.
Jag kan bara sörja att min vapendragare GodaVännen, inte längre uttryckligen kan dela min förtjusning för kokkaffe i tunna koppar. Visst skulle vi älska detta, Kristina?
Nu funderar jag på att lösa en sudoku och närma mig slafen. Jag har upptäckt att en nackdel med att lägga sig tidigt är att man blir tröttare på kvällen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0