Helgen, utan träning

fredag 13/10 = AW
 
Barnafadern, yngsta dottern och jag drog till stan på after work.
Trevligt.
Dottern for sedan på en kompissväng och vi drog hem.
 
lördag 14/10 = ont i ryggen?????
 
Jag har väl aldrig ont i ryggen?
Vaknade lite mer stel än vanligt, men när jag kom ner till frukost slog det till och blev rikigt illa.
Vad hade hänt?
Ingen aning!
Barnafadern hade en idé om att vi skulle åka till ÅC med gräsklipparen och lite annat skrot.
Sedan skulle bilen städas invändigt.
Han fick dammsuga. Jag föste runt en trasa så gott jag kunde.
På morgonen hade vi satt igång en Pulled pork, och den skulle vi äta när #5 kom från uni-plugget.
#4 slutade 16 och kunde tänka sig att följa mig på en snabbis tvärs över stan för att handla lite. Blockljus bl.a.
Tvillingarna bor här för att deras badrum ska renoveras. Oklart när det blir klart.
 
söndag 15/10 ≠ träning, idag igen :-(
 
Bättre i ryggen, men inte helt bra. Dessutom en känning i öronen (kommit och gått under veckan, förkylning på G??). Träningen i riskzonen idag också...
#5 och jag följdes åt till universitetet vid 12.
Hon för att dödsplugga och jag för att rätta obligatoriska uppgifter.
De lämnas in fredag 17.00 och ska vara rättade innan måndag 17.00.
Nu är det gjort. Även kompletteringarna från förra veckan är rättade.
Eftersom jag inte har så mycket tid tillgänglig på dagarna, just nu, så får det bli så här.
Blev upphämtad strax efter 16 av Barnafadern för att åka och se herrlaget spela handboll.
De vann.
Det fanns folk där som var betydligt mer egagerade än jag var.
Ingen mat under dagen gjorde att det inte fanns så mycket val när vi kom hem.
Middag måste det bli.
Med den träningsinsats jag gör hade det nog varit möjligt att träna trots detta, men jag fattade beslutet att vila två dagar till.
Satsade på söndagsXet i stället.
Hade fastnat på förmiddagen, men nu lossnade det.
I morgon drar slutspurten igång.
Vila får man göra sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0