Sista natten med gänget

torsdag 23/3 ≠ träning
 
Det visade sig att hela gänget kunde träffas och äta middag, så här sista kvällen innan mediadottern drar ut i sitt nya liv. Nytt jobb, ny bostad och ny stad.
Det är väl mest det senare som känns problematiskt. För mig.
Vi besökte den moderna tidens restaurang.
Pinchos.
Man skötte hela beställningen via en app och det var små rätter av alla möjliga slag.
Jag åt bara ost :-)
Getost med rödbetor, Ostbollar och Friterad halloumi med chimichurri.
Mycket gott.
I går på valeventet delade vi ut USB-minnen till alla besökare.
För att inte trassla till alla band hängde vi dem på en  klädhängare. Rena minnesträdet.
Efter att jag kommit hem från familjemiddagen har jag fortsatt att titta på Innan vi dör.
Jobwise: det har gått skapligt med kontrollerna idag, men jag tror jag måste åka in i morgon för att det inte ska bli så mycket på måndag. Dessutom är det mindre oroligt för studenterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0