---JAG ÄR BESVIKEN---

måndag 31/7 ≠ sol
 
Lite sol till mitt FMK, men sedan mer moln.
OK då passar jag väl på att hänga tvätt ute då.
Hah!
En maskin hann jag få ut innan det började regna.
Jag tror det är första gången i sommar som jag hänger tvätt ute.
Delvis beror det på vädret, men kanske i ännu högre utsträckning på att vi genererar så mycket mindre tvätt numera, att det kan hänga inne. Trots att det torkar väldigt långsamt i källaren. Jag har satt dit en kupévärmare med timer, och det räcker rätt långt.
Näst sista dagen på semestern känns det som att det inte var en av de bättre ledigheterna...
Jag kan konstatera att pannlappsproduktionen har ökat.
Inte blir de nödvändigtvis så bra heller.
Den här blev sned.
Dagens uppgift får bli att röja lite i det s.k. arbetsrummet tror jag. Det blir ett synligt resultat och kan ge lite positiv känsla av sommaren, eftersom jag passerar där flera gånger varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0