Vicken dag

onsdag 22/2
 
Fullmatad dag med massor av intryck och roliga möten.
Vi har verkligen trevliga studenter att jobba med.
Förhoppningsvis många blivande också.
Sonen hängde med hem för att låna barnvagnen.
Mycket sen korpmatch i innebandy visst.
Väl hemma blev det enkel middag, kroppkakor för Barnafadern och rester för mig.
Jag stökade lite i tvättstugan och drog sedan in två vinstlotter.
Först slog jag rekord i sudoku på paddan och sedan gjorde jag, i mitt tycke, supertjusiga chokladbollerutor.
Nu ska jag dega lite med handarbete (=pannlappsvirkning, ingen överraskning där) och se någon deckare i playutbudet.
I morrn' är det eg. forskning, men jag är lite stressad över eventet och skulle kanske kompensera genom att flytta min lediga dag den här veckan?! Då får jag lite plus-tid att jobba med de många olika bitarna i arrangemanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0