Sista äggen har dragit

fredag 3/2
 
Ledig dag!
Jag kan få gallfeber av vissa smådetaljer.
T.ex. det ogenerade bruket av det förfärliga ordet FORMULA.
Det heter
Dottern var på jobbet och blev kvar längre än förutsett, så vi drog till stan direkt hon kom tillbaka.
Först lät jag byta kameran på ajFånen:
Dammet bort, till det facila priset av 599:-
Sedan provade jag lite jackor, för jag vill ha en jacka mellan de två jag använder den här årstiden.
Hittade ingen som omedelbart kändes rätt. Då får det vara ett tag.
Mathandlade.
Hem till mediadottern för kaffe, och sedan ett snabbt besök i Dynamic duos nya tillhåll från och med i morgon.
Snabb kycklingsås till middag och därefter skjutsade jag sagda par till stan för "spel"kväll med kompisar.
 
lördag 4/2
 
Skjutsade Barnadadern till flyget vid 8.
Sedan var det det dags för flyttningsarbete.
Släpvagn hyrdes 12-15, och stora packningsarbetet vidtog.
Lägenheten är i stort sett möblerad, så det var bara sängar som skulle flyttas i möbelväg.
Resten visade sig bli rätt mycket ändå.
Man har en tendens att underskatta allt som finns till hands i vardagen.
Storebror var behjälplig, men flyttarna gjorde det allra mesta själva.
Jag var mest i vägen.
Efter det drog jag hem.
Tomt.
Äldsta dottern dök upp på eftermiddagen, så jag fick sällskap till middag.
Hon börjar 12 på söndag och stannade här.
 
söndag 5/2
 
Umgicks lite med dottern innan hon skulle gå och jobba.
Nu ska jag äta lite lunch och försöka bli av med huvudvärken innan jag går till gymmet för att avsluta 16-veckorsplanen med ett testlopp. Gruvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0