Helgen blev otränad :-(

fredag 21/4 = okul dag
 
Tyvärr blev dagen varken ledig eller produktiv.
Jag drogs med en osympatisk spänningshuvudvärk hela dagen. Försökte med piller och sömn.
Hjälpte inte.
Barnafadern var på AW, så det blev en taxitur på senkvällen.

lördag 22/4 = inget läge för träning
 
Barnafadern hade avslutning med handbollen, så jag körde in honom till 12.
Stannade hos Dynamic duo för att se innebandyfinalen, IKSU - KAIS Mora.
På eftermiddagen flyttade vi över till min bostad. #1 anslöt också.
Slappismiddag och lite film.
Barnafadern hämtades. Igen.

söndag 24/4 = oträningsdag
 
Idag var det dags för däckbyten. Barnafadern hade med känslomässig utpressning (tror JAG) övertygat The terrible two att komma hem och hjälpa till.
Innan de kom hann vi åka en vända på returgården.
Medan de började bytet på Barnvagnen, snabbtvättade vi Passaten för att få rena fälgar inför sommarförvaringen.
Jag har över spridda pass under dagen jobbat på inför morgondagens kursavslutning.
Lite småpet i ppt'en och sedan får det vara nog.
Hade tänkt dra iväg till gymmet för att underhållsspringa lite, men jag känner mig inte riktigt frisk nu heller.
Såååååå less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0