Träningshelgen

lördag = vila och träning
 
Barnafadern drog till huvudstaden i svinottan, så jag hade undanbett mig privilegiet at skjutsa honom till flyget.
Han tog egen bil.
#5 skulle in till univ för att plugga, så det passade bra att jag skjutsade henne tillflyget och hon tog barnvagnen därifrån.
Vräkigt med två bilar?
Otroligt praktiskt i alla fall.
När jag ätit frukost, latat mig, ätit lunch och latat mig lite till, cyklade jag till gymmet.
Tänkte försöka med ett snabbare milpass. Det gick faktiskt väldigt bra. Min vana trogen ökade jag successivt. Det är bra för då övar man på att springa snabbare när man är trött. När jag är utomhus är tempot oftast jämnare, och len tendens till ångsammare på slutet. Men även där har jag lärt mig att hålla upp på slutet.
Lugn kväll, med lite Hathaway som side dish.
 
söndag = vila och träning
 
Sovmorgon, med vanlig rutin :-)
Hjärnan och kroppen tränad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0