Tisdag = intervaller: 14*400m

tisdag = löpbandet
 
Japp, håller uppe ambitionen och kör intervaller på tisdagar, oavsett vad som står i planen just nu.
Som alltid en kohandling i den inre dialogen.
Vad kan jag tänka mig? Vad kan jag tänkas orka? Hur fort vågar jag börja för att orka hela vägen?
Försökte mig på att öka varje 100 m i intervallet.
Det gick bra och jag genomförde hela passet som planerat.
Rejält trött på slutet, men avslutade ändå med en riktigt snabb km.
Hade jag kunnat ta ett aningen högre tempo genom hela?
Möjligen....?
Jaja, till sist hade jag gjort över milen totalt.
Joggade ner och stretchade/bålsäkrade. Trötta ben som lär kännas av i morgon. Tur man har ett stillasittande arbete :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0