Pekareländet

torsdag 13/10
 
 
5 st s1000 på gymmet.
 
fredag 14/10
 
?? höljt i dunklet ??
 
[Klocka för önskelistan....?]
 
lördag 15/10
 
Ingen lördagsträning eftersom vi drog söderut för att se hur det var med mamma.
Bättre, inte minns sedan hon fick duscha.
Jag lagade mat och vi åt tillsammans, innan Barnafadern och drog norröver igen.
 
söndag 16/10
 
För att hinna åka och titta på handboll, och slippa springa sent på kvällen, drog jag iväg före lunch för att köra ett långpass. 15 km i god fart, stadigt ökande med god finish.
 
måndag 17/10
 
BG med GB.
När jag kom hem var jag tvungen att dubbelkolla en tentamensuppgift jag löste idag.
FEL.
Svaret blev rätt, men en del av logiken var tokig. Nu får vi bara hoppas att studenten dyker upp i morgon så jag kan rätta felet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0