Mitt bästa löppass (18.9 km)

söndag = långt
 
Rätt ok löparväder, så jag tänkte att om det kändes bra skulle jag ta samma sväng som förra lördagen.
Det kändes inte alls tokigt och km-tiderna låg på samma nivå som då.
Så länge jag fick någon info alltså.
Vid prick 7 km dog telefonen.
Batteriet har verkligen rasat de senaste veckorna.
Men det kändes fantastiskt bra. Ett par avsnitt av den här slingan brukar jag bli lite stum, men det var mycket mindre idag. Så jag körde på och satsade på att rusa in i köket och notera tiden på klockorna där och sedan jämföra med telefonens klocka när den gick igång. JAg kan ju se klockslaget för när passet startade.
2-3 minuter snabbare än förra helgen, så jag är verkligen nöjd.
Sedan fick jag manuellt fixa till loggen i RK.
Stationen i går var ingen trevlig upplevelse direkt. Bättre med min soffhörna.
Har börjat sitta här lite mer nu.
Jobwise fortsätter valvägledningen med oförmiskad intensitet.
Fem bokade möten i morgon också.
Hinner jag förbereda sig, så fungerar det bra.
Ambitionen brukar vara att inte boka in någon före FMK, men i morrn' är det en strax innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0