Kort, långsamt pass

torsdag = gymmet
 
Så var det dags för andra passet i planen. 3.2 km långsamt.
Men jag körde 8.5 km i skaplig fart.
Oväntat lite folk på gymmet.
Jobwise: idag gjorde jag mina två sista insatser på megakursen.
Kodgranskning och frågestuga.
Kodgranskningen var hårt drabbad av det faktum att tentamen är i morgon.
Bara 1/3 dök upp jämfört med förra veckan.
På frågestugan kom det rätt många och vi tröskade igenom rekursioner och pekarförvirringar.
Däremellan hade jag sagt ja till att DKV skulle ha en skrivareftermiddag. Men det var ändå väldigt bra. Man stannar upp och sätter av tid för att landa och tänka. Jag försökte ta upp tråden med exjobbsanalyserna, genom att läsa ett par artiklar jag tyckte verka vara intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0