Tung litteratur

Barnafadern drog söderut för seriefinal. De vann med 31-15 och har därmed säkrat direkavancemang till div 1.
Har haft en trevlig dag med #4.
Försökte göra premiärturen till nya megakedjan, men lyckades inte hitta någon parkerongsplats, så vi skippade det för den här gången. Gjorde lite småfynd på en av de lokala lågprisaffärerna.
Lunch och några timmar tillsammans med #1, som hade delad tur idag.
Lite senare middag på lokala restaurangen. Hemma igen drack vi te och tömde yogabollar på luft.
Jag skjutsade in henne till stan och hon tog kommunistkärran därifrån.
Avrundar dagen med att titta på en gammal Lewis och jaktstart i längdåkningens VC från Canada.
Min gamla ljudboksleverantör upphörde, men jag tyckte det var lugnt eftersom jag laddat ner den bok jag höll på med. Lite surt att när jag hade mindre än timmen kvar av min "offline"-lyssning hade de mage att säga att jag avslutat mitt abbonemang. Jag bytte till det rekomenderade alternativet.
Den nya appen funkar, men saknar en möjlighet att backa mer än 15 s i taget.
Jag sätter ofta timern på15 minuter när jag ska lyssna innan jag somnar, men hinner ofta somna innan den gått ut och behöver då backa nästa dag. Då är 15 s i minsta laget :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0