Söndagen var odramatisk

Inget särskilt idag.
Såg skidåkning och tränade.
Ingen orkade ta tag i middgasproblemet,  så vi gick på det gamla vanliga latistricket.
Titta i kylskåpet och ta de minst udda livsmedlen och värm, på ett eller annat sätt.
Ägg och bacon är alltid gångbart, och i kombination med lite olika smaksättare blir det skapligt varierat.
Under middagen gjorde vi en middagsplanering för de kommande tre dagarna. Så efter duschen drog #1 och jag till kåmpe. Utan att det stod på lappen fick jag med mig nya tulpaner hem.
Man kan knappast säga att jag ger upp, vad gäller tulpaner.
Nu datar jag och tittar på crimestories.
Såg första avsnittet av en ny svensk serie: Springfloden.
Verkar lite lovande.
Bortsett från att det är TIO avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0