Första riktiga prövningen: 4*5minuter

tisdag = intervaller
 
Gick iväg till gymmet i skaplig tid.
När jag ska ta fram kortet för att komma in hittar jag det inte.
Jag hade det innan jag gick, men hade jag gjort något med telefonen i fickan så att kortet råkat trilla ur?
Bara att gå tillbaka hem och försöka speja ner i backen om jag skulle ha tappat det.
När jag kommit upp till övre husknuten hemma så ligger kortet där i snön.
Makalöst.
På ren viljestyrka vänder jag och går tillbaka.
Väljer att hoppa över korta långsamma passet, eftersom jag inte kommer tt få in fyra pass den här veckan.
Uppvärmning så klart, men sedan 4*5minuter i målfarten. 2 minuters gå/jogg mellan varje insats.
Jobbigt.
Hur ska jag orka en mil i det tempot?
Gårdagens reseinköp:
Genomskinlig.
Vill man ha det?
Testar väl.
Packar i morrn'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0