Det är mycket nu

tisdag ≠ träning
 
Det blev inte av idag.
Dagen har varit interaktivitetsmaxad.
Undervisning, handledning, vägledning, funderingar med barn, bilservice, kåmpe, ...
Jag köpte nya tulpaner.
Det bästa var dock facetime-samtalet med äldsta dottern som satt i San José, Puerto Rico och väntade på bussen till Tamarindo. Flygeriet avklarat i alla fall.
Tittar på kvalet till SHL, Leksand - MoDo. MoDo vann första matchen med 5-0, och ledar nu efter halva  tredje perioden med 2-0 borta.
Har tagit fram för att läsa mina gruppmedlemmars pedagogiska grundsyner.
Usch vad jag skäms över min text :-(
Hade absolut ingen tid att tänka/skriva, så jag fick ta en gammal text. I stort sett ograverad. Inser nu efteråt att jag nog inte riktigt löst den givna uppgiften.
 
Nu har MoDo gjort 3-0.
Målisen är riktigt bra.
Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0