6.5 km i conversational speed

onsdag = reservtisdag
 
Efter söndagens och måndagens rätt påfrestande pass, bestämde jag mig för att vila igår och ta passet idag istället.
Såg första perioden av match #6 i SHL kvalet mellan Leksand och MoDo. Nu skulle MoDo säkra nästa års SHL-plats. Första perioden var väl inte övertygande, men ingen katastrof, så jag tänkte att jag ser andra perioden på gymmet. Så gjorde jag och skyndade mig hem mellan period #2 och #3.
Passet var medellång i conversational speed. Jag gjorde min vanliga ökning och det kändes rätt ok.
Sedan upp på cykeln och hem så fort jag kunde.
Till sist förlorade de med udda målet.
Nu avgörs allt hemma på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0