Ingen återvändo

Skickade in min utvärdering igår.
Motigt.
Till sist tyckte jag att jag hade koll och kunde ge ett utlåtande.
Tyckte det saknades en del till den högre nivån, fast jag tror att det finns.
Men, jag kan bara bedöma portföljen, inte individen.
Eftersom terminen och första kursen startar i morgon ville jag åka in på jobbet en stund idag för att se om allt var under kontroll.
Det är det såklart inte.
Men jag tror vi kan starta i alla fall.
Sidoeffekten av att jag är så inblandad i detta gör att jag inte hinner med min andra stora arbetsuppgift.
Försökte göra bort alla möten jag kunde förra veckan, men det kommer en del akuta frågor på helgerna också och dem hinner jag inte hjälpa i morgon. Är låst 8-17.
Satte ihop en ppt för att inte glömma saker jag borde säga.
La den i dropboxen för att kunna lägga in den på min bärbara, men nu vill pp inte öppna. Fel format!
Får ta över den i morgon bitti, eller skriva ut den på papper.
Hade flera familjemedlemmar hemma på mat idag.
#1, 3 och 5 + GF.
Vi försökte currystuva blomkål. Helt ok, men blir nog ännu bättre nästa gång.
Inget att se på TV, så jag krokar på med mitt vanliga hobbyprojekt. Svart är snyggt, men inget för synsvaga på kvällstid. Kör enklare färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0