5 km på vägen hem

tisdag = kort utan tempokrav
 
För att kunna titta på Brasilien - Sverige i fotbollsdamernas semifinal kl.18, hade jag bestämt mig för att göra bort underhållsspringet på vägen hem från jobbet. Perfekt löpvillkor, lite sol, lagom varmt och medvind.
Benen kändes osannolikt trötta :-(
Dock var tempot mycket högre än jag hade kunnat gissa.
Känslan är ett dåligt vittnesbörd.
Men helst skulle jag ju vilja känna att benen är pigga, när jag drar iväg klockan 11.05 på lördag.
Gruvsamt med megastigningen strax efter 15 km...
...där en lång stigning väntar för den som behöver en extra utmaning
Om man inte behöver det då??
Där lär man bli stum!
Fem vätskekontroller håller arrangören med.
Det räcker för mig.
Börjar bli liiiiiite stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0