Önskelisterelease!

Japp, nu har det börjat!
Den andra av årets ljusa årstider är här.
Utan att jag riktigt märkte det, har hösten rusat fram till 1:a advent.
Helt otroligt!
Som "traditionen" bjuder, har vi i dag träffats hela familejn (bara en sån sak!), för att ha önskelisterelease.
Först passade det så bra att vi åt middag tillsammans och sedan efter kaffet begick vi årets genomgång av önskelistorna. Förra året hade jag så många bra önskningar, men i år var det inget att hurra för :-(
Och ändå skrev jag upp min första önskning för länge sedan, men efter det har det aldrig riktigt dykt upp något som jag tänkt Japp, det vill jag ha.
Barnafadern och jag använde förmiddagen till att städa och pynta, så det kändes lite festligare när barnen kom.
Träningsmässigt händer ingenting, eftersom jag känner mig hängig hela tiden. Nu är det ingen mening att pressa på heller eftersom jag ska på HC på tisdag. Får avvakta och se om det kan finnas någon orsak till detta.
Idag har jag haft dov huvudvärk precis hela dagen. Inte riktigt så att jag tar en tablett, men verkligen inte bra.
I morgon har DKV sin skrivardag. Hoppas det ger en nystart för min del.
Kommer förmodligen att använda en del av tiden till att läsa. Jag minns knappt vad jag tänkte och har eg. inte haft riktigt bra koll på vart jag vill heller. Kan bara bli bättre från den positionen, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0