Asssssååååå...

Igår firade vi farsdag (men bara lite).
Tacknämligt var vi bjudna till mediadotterns bf på kaffe med smaskens.
Väldigt lyckat.
Inte minst att få gå bort är uppskattat.
 
Dock gjorde vi en del märkliga upptäckter under em/kvällen:
Gatans värsting har slagit till - full julbelysning med granar, tomte, släde och renar bl.a. (vi papparazzade lite när vi körde förbi, för att att ha bevis).
Kåmpe har också slagit ut i julblom.
Vem dricker glögg första veckan i november????
Och hur kan "årets smak" vara Earl grey????
Vilken läskig kombination (antar jag på ren rutin).
Jag gillar verkligen advent och jul, men jag är stockkonservativ och vill inte att det dras ut för då blir det urvattnat och inte alls samma glädje.
Ikväll har Bönorna samlats igen.
GodaVännen är åter piggare och kämpar på med gåträningen.
Sidenmåleriet är också i full gång igen.
 
Träningsmässigt: kände mig verkligen inte pigg igår, feberkänning och huvudvärk :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0