Glädje! (men annat går sämre)

I går kväll var vi återförenade!
Vilken lättnad och glädje att vi kunde träffas som vanligt igen.
Jobwise går det inte bra. I alla fall klarar jag inte av att följa min planering. Igår och idag har jag haft semester för att jobba med utvärderingen.
Blev det så?
Nix!
Bara kursplanering och studievägledning. Vilket måste göras nu oxå.
Dessutom känner jag en rätt stor portion av otillräcklighet när det gäller utvärderingen.
Den där kursen jag går blir det ankskit av.
Hinner/orkar varken läsa eller skriva.

Kommentarer
Postat av: kristina

Så trevligt att ses, det är konstigt att man blir piggare av varann men härligt
Hoppas det går bra med det övriga du är i mina böner

2015-03-18 @ 14:35:26
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0