Läsning och uteätnig inne

Massor av uppsatser, men idag gjorde vi de sista.
Nu har vi kvar att formulera synpunkter till de som behöver göra lite till arbete innan uppsatsarbetet är avslutat.
Mitt på dagen fick vi åka iväg på jobbets sommarlunch. Trevligt och gott.
Men det blev mer än en lyxig måltid idag.
Bönorna hade bestämt att träffas vid 17 för att begå årets grillning. I GBs fantastiska uterum såklart :-D
Att vi skulle träffas så tidigt gjorde att jag fick lov att fixa mitt bidrag redan i går. Hade bestämt mig för att försöka hitta något nytt.
Vi har sedan många år en utprövad fördelning av arbetsuppgifter. Min uppgift är att fixa röror/tillbehör.
På ICA's (grill)webbsidor hittade jag tomatsalsa:
och avokadosalsa:
Lätta att göra i större mängd och i förväg. Smakade mycket bra kylskåpskalla.
Som alltid hade vi det väldigt skönt i kvällssolen.
Bara godsaker på bordet.
I morgon får det lov att bli lite ordning igen.
I alla fall vad gäller träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0