Lägesrapport

Det börjar dra ihop sig till semester.
Helt obegripligt.
I praktiken har jag tre arbetsdagar kvar. Har begärt semester från och med onsdag nästa vecka.
Idag fick jag inte mycket gjort.
Satt på ett par möten, var och fick massage, bokade om lite lokaler på höstkursen.
Bokade in en föreläsare också.
Svarade inte på ett motigt mail :-(
Formulerade inte något kring de uppsatser som ska vidarearbetas :-((
Så nu måste det där ske i morgon.
Mitt i ett möte fick jag ett sms från mamma "Är på lAssa länge farligt"
Lite stressad blir man ju.
Jag ringde upp och hon hade åkt in för att hon haft så ont "åt hjärtat" hela natten. Men till sist visade det sig att det berodde på en inflammation i bröstbenet, orsakade av hennes benskörhet. Hjärtat var i bra skick. Så nu gäller det att hon kan få VC att remittera henne till medicinavdelningen på "lassa", för de säger att de kan hjälpa henne med det där.
 
Snart dags att göra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0