Ibland regnar det

Det regnade rätt bra idag.
Men det gjorde inget för jag startade semestern med en riktig unna-mig aktivitet.
Fick mina fötter omskötta, en födelsedagspresent från mina barn.
Efter det hade jag bjudit alla som ville (och kunde) på kaffe och glass på ett kanon-sommar-fik.
Men regnet gjorde att jag beslöt mig för ett annat varmare inomhusställe.
Mediadottern hade en anställningsintervju klockan 15, så vi andra traskade en sväng på stan för lite olika inköp.
Vi blev upphämtade när hon var klar.
Ibland får vi erbjuda varandra lite plats under ett paraply, vilket känns otroligt bra!
 
Lite lokalt inomhusregn gjorde att jag skippade träningen idag.
Sitter nu och degar lite lagom, kanske drar igång ett Boschavsnitt innan jag kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0