Inte vad jag trodde

Jag har som princip att försöka vara ute varje dag, bara det inte är svinkallt.
På förmiddagen tittade solen fram, så jag knatatde ut med kaffe och korsord.
Ganska snabbt blev det varmt, så jag svidade om till solstassen.
Till sist blev det en skön dag, med bara ett par avbrott för moln. Då blir det kallt :-(
Dagen slutade i kvällsol och eftervärme, så jag lejde in en gästkock för att komma undan matlagningen.
Betalar man är det alltid någon som vill laga :-)
Hamburgare, pizza och  tacolåda inhandlades och såklart åt vi ute.
Uterummet = paviljongen har nu blivit lite mer ombonad, förutom golvet.
Mattan blev lyckad. För första gången har vi köpt en hortensia (ja, det var Barnafadern). Den står på bordet i uterummet och ovanför har vi hängt två millionbells i samma färger. Tyvärr hänger amplarna för högt ännu, så vi ska skaffa lite kedjor så de kommer ner lite.
 
Vilar benen idag efter gårdagens ansträngning.
Ska se om deckaren som just börjat kan vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0