Fattar inte

Efter frukost (och sudokun), bestämde jag mig för att göra bort lite sparade kryss.
Överst låg veckans Bil&Bostad. Gick bra, tyckte jag.
Men i slutet blev det stopp (är det inte ofta så med korsord?).
Lena: har du tips på vad jag kan ha missat här?
 
Ont i hela kroppen nu.
Sover rätt bra, men vaknar tidigare än jag brukar när jag är ledig.
 
Som av en händelse är det inget pass inlagt i träningsplanen för den här lördagen.
 
Jag gillar deras tips också.
Plåstra på skavsåren!
Gäller verkligen mig just nu.
 
När jag tittade på mitt "skavsår" på ryggen kom jag på att det liknar mandelbrotmängden!
 Man är väl naturvetare...
 
 
Färgglad är den också :-)
Idag har jag inga planer alls.
Om GodaVännen vill ha besök ikväll kan jag nog ta mig in en stund. Får se vad som händer med det.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vet inte men skotte kanske blir britt och fint yttre kan göras om det orneras, med då måste något ändras. (...satts->getts?)

2015-04-18 @ 13:46:18
Postat av: Fraudfeeler

Kom till samma slutats när jag tittade på det en stund senare.
Tror det var BÅGA som var problemet!

2015-04-18 @ 15:08:07
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0