Borttappat

Skrev ett inägg i går...
Det dök upp när jag loggade in nu, men jag drällde bort det ändå.
Varför är det helt plötsligt en bröt av alla gamla bilder jag laddat upp?
Jag vill ibland återanvända bilder, t.ex. mina fraudsignaturer.
Nu fick jag fram dem på något sätt, och min bild från igår var kvar.
(bytte till att ta från Instagram och sedan tillbaka??)
Jaja.
I morse hade jag tid hos frissan så det blev ingen sovmorgon.
Känner mig verkligen inte frisk nu, riktig tjock i huvudet. En klassisk förkylning helt enkelt.
Vill inte!
Träna är inte att tänka på.

Kommentarer
Postat av: kristina

Förkylning låter inte bra. Hoppas du kryar på dig

2014-09-26 @ 22:43:28
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0