Till och med jag blir nöjd

Hela dagen ute på gräsmattan.
Inte ett moln och inte en vindpust, så det blev rätt svettigt.
Till sist satte jag mig med ryggen mot solen och lät fötterna få det sista av solen.
Läsandet fortskrider och idag har jag startat på bok #2.
Den är baserad på Militärligans framfart. Stefan Thunberg är den fjärde brodern som inte deltog.
Efter en slapp middag för två (=rester) tog vi med kaffet ut och njöt av eftervärmen.
Till sist var telefonen nästan utan batteri, så då plockade jag undan ute och tog mig in.
 
Ikväll väntar den andra semifinalen i fotbolls-VM. Holland - Argentina, och jag har tippat Argentina.

Kommentarer
Postat av: kristina

Härligt att du kan njuta av värmen, jag är tudelad älskar värme men är svårt med alla bandage o korsetten att inte få värmeslag. Min hjärna slutar fungera ,Men hellre varmt än blåst o kyla

2014-07-09 @ 22:27:46
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0