Knappt man tror det

Kollossalvarmt idag igen.
Fick ett oväntat besök.
En av bönorna hade varit på återvinningen och kom på att det var rätt nära till oss.
Vi drack kaffe och pladdrade på. Supertrevligt!!
Efter en enklare middag ute gav jag mig på en Goduko, som finns i Bills korsordstidning.
Jag har suddat den tre gånger! Jag vet vad orrdet är, men schabblar till boxarna.
Man kan bara inte ge sig.
Sedan var det lagom att svida om för att bli gådd till gymmet.
Försöker öka på längden lite allt eftersom.
Men jag har ju en del att jobba på...
Sedan satt Bull och väntade utanför.
Men den här gången fick jag åka bil. Via återvinningsstationen.
Två flugor i en smäll med andra ord.
Det var visst ingen retur på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0