Ingen större skillnad

Ännu en dag på mattan.
Döttrarna (utom vårdbiträdet) åkte till lokala poolen och gamlern parkerade på vanlig plats.
Idag blåste det lite mer. Dynorna åkte omkring och blomkrukan på bordet välte.
Ser ute att bli ungefär samma i morrn', det tackar jag för i så fall.
Baserat på att det fanns gott om ostkanter i kylskåpet blev den självklara middagen tacos.
I paviljongen såklart.
På vägen ut med maten kom en katt som skjuten ur en kanon nerifrån källaren.
Det brukar vara ljuvligt, men idag var det megamassor med flugor.
Stora som surrade nåt ohyggligt.
Dessutom kom det en förvirrad liten fågel och krockade med äldsta dottern (som inte gillar smådjur).
Ovanligt händelserikt.
Sedan skulle döttrarna spela nya spelet 7 wonders, så jag svidade om och blev gådd till gymmet.
Hyfsat pass idag, även om jag fick avsluta rätt abrupt, utan att bålsäkra.
Träffade en av idrottsmammorna som trasslar med en ond axel.Hon har rehabtränat jättelänge och är sjukskriven till och från.Inte kul!
Barnafadern väntade utanför.
Det funkar verkligen inte att gå själv när jag är trött. Tillräckligt vingligt när man har någon att hålla i.

Kommentarer
Postat av: kristina

har du tatuerat halsen eller vad har du där?

Vi har invaderats av flugor i år , går snart inte att sitta ut o äta Maken vägrar jag försöker stå ut men hur kul är det äta varför sig? Ett härligt regn skulle inte var fel nu

2014-07-28 @ 10:42:18
URL: http://www.ruach.blogg.se
Postat av: fraudfeeler

Jag är svettig :-D

2014-07-28 @ 11:28:45
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0