2*4km

onsdag = fusktisdag
 
Nu ligger jag lite efter schemat :-(
Efter en natt med alldeles för lite sömn (även stora barn ropar på mamma ibland, tack och lov!) så var jag inte in the mood för att plåga mig. Allt var redan en plåga. Idag tog jag en för laget. Sprang 2*4km i långdistanstempo.
Knappt ok.
Småfysade lite efteråt.
Om man inte visste det förr finns det en plansch i gymmet som visar hur ohyggligt många muskler man kan få träningsvärk i.
När jag kom hem gjorde jag en smoothie med min nya julklapp. Supergott är det!.
 
Jag önskade mig en stavmixer i metall och som gick att köra i diskmaskinen. Sådan, jag fick :-) Lat, jag är.
Väldigt praktiskt.
I morrn' blir det blandad jobbkompott. Förhoppnigsvis har det sjuka barnet blivit så pass mycket bättre att jag kan jobba hela dagen. Kan och kan, det är väl mest hönsmamman som oroar sig. Sen uppskattar man ju både sällskap och lite markservice när man känner sig eländig. Så länge man kan bistå med det så....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag ahr fått igen datorn tack o lov , kunde inte läsa här under tiden. Trist med sjuka barn, allvarligt?

Hoppas dagen blir bra

2014-01-09 @ 14:32:58
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Johanna

Lol, ja jag har fått träningsvärk i musklerna som sitter mellan varje revbenspar. Den du!

2014-01-09 @ 23:48:53
URL: http://midnightspecial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0