Tja, jag kör väl ett inlägg till då

Fick lov att dra iväg på kåmpe för att kompletteringshandla lite.
Pratbilen hade en del att babbla om:
Men visst är det väldigt lång framförhållning?! 2890 mil och/eller 735 dagar tar ju ett par år.
Idag var planen att göra rödbetsbiffar till middag.
Det var inte så enkelt för de ville inte hålla ihop riktigt. Måste försöka hitta på något som binder till nästa gång.
Gott var det.
För att ha något till ugnsrostade jag broccoli, blomkål, zucchini, snackspaprika och lite röd lök.
Enkelt, men supergott.
Nu sitter jag och tittar på Komissarie Banks och inser att jag läst boken. Två gånger för säkerhets skull.
Dricker "lite" rött te och kopplar av innan jag ska kvälla.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ser gott ut. Inget fb idag ? Sov gott

2014-02-06 @ 22:56:31
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0