6.5 slow

tisdag = träningsdag
 
Lugn återhämtning efter söndagspasset.
Men jag tycker såklart att det är jobbigt ändå. Tack och lov känner jag mig inte slut på det där sättet som det var förra våren efter alla förkylningar. Uppehållen vårvintern 2013 syns väldigt tydligt i årsöversikten. Det gör även vilan i samband med höftböjarproblemen under sommaren. Det orangea är mina rehabiliteringspass på cross-trainern.
Hösten ser däremot trevlig ut med en ökande intensitet, i alla fall vad gäller längder.
 
Antalet pass under 2013:
 
Lite drygt tre gånger i veckan blir det här.
Normalt lägger jag bara in den kvalitativa delen av passen i RunKeeper, så längderna är nog rätt mycket mer.
Tyvärr känner jag inte att det blir så mycket bättre vad gäller hastighet :-(
Känner mig rätt osäker på om jag klarar den gamla planens tempomässiga mål, men hoppas att den nya ska flytta fram gränserna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0