Mellanlängd i marschfart

tisdag = underhållsträning
 
Fortsätter att nyttja min nya marschfart.
Lite tunga ben, men helt ok.
Väldigt nöjd med pulsen.
När jag stretar på där på bandet inser jag att ett nytt avsnitt av min absoluta favoritdeckare (Lewis) börjar 21.
Jag fick jag snabba på hem för att missa minsta möjliga. Jag var inte riktigt klar när det började och gjorde paus i deckaren.
Under promenaden hem skulle jag lyssna lite till och inser att jag råkat flytta markören för hur långt jag kommit.
Vilket elände att försöka hitta var jag borde vara. Man kan hoppa 5 minuter eller 30 sekunder.
Nu njuter jag av att det blir fler Lewisavsnitt. Fast nu är Hathaway chef!
 
Julstöket har gått lite framåt idag.
 
I morrn blir det inget julstök.
Först jobbar jag 8-15 och direkt från jobbet drar vi söderut för att droppa in hos svågern som fyller 50 år.
Det ser ut att kunna bli man/kvinngrann uppslutning från familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0