3*1.6 km

i går tisdag = tempodag i träningsplanen
 
Var verkligen inte i fysisk eller mental form för det passet, eftersom jag haft ett långt på måndag, men det var bara att försöka.
Det gick väl ok i alla fall. Tempot kunde ha varit högre, men det var inte uruselt heller.
Däremot har jag rikigt ont i sidan efter löpbandskrocken förra veckan.
Trodde nog att det skulle ge sig, men intervallerna igår blev smärtsamma på slutet.
Vårblommorna tittar upp med sina glada nunor:
Dessutom är jag grymt nyfiken på de nya tulpanerna, bra med blad så här långt:
Jobwise blev veckan kort.
I går stökade jag bort en hel del administration.
I dag har jag varit på kurs och i morgon har jag en flyttad ledig dag.
Veckan kröns som vanligt av en ledig dag på fredag.
Bra va'!
 Det torde bli en hel del turer till stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn eftersom det har tornat upp sig där.
Möjligen ska jsg läsa något jobbrelaterat...

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Mina tulpaner, som jag planterade i höstas, är uppätna av rådjur. Plötsligt ser jag rådjur nästan varje dag.

2014-04-24 @ 07:53:42
Postat av: Kristina

mina tulpaner har inte kommit så långt bara papegojtulpanerna

2014-04-24 @ 22:48:29
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0