Sent ska syndaren vakna OCH somna

Nu sitter jag här på övervåningen i min lilla läsvrå och konstaterar att jag alltid hamnar i den här situationen.
== SEN!!
Ingenting blir roligt eftersom jag redan vid starten vet att det är Mission Impossible.
Lyckades i går kväll läsa 18 av 89 sidor (75 + 14) .
Ska precis starta med resten.
Dessutom har jag ett blogginlägg ogjort (uppenbarligen inte här!), där jag ska formulera min syn på kunskap, lärande och undervisning.
Min enda hållbara ursäkt är väl att mitt ordinarie jobb flyter på rätt bra. Håller undan och kan snart ta tag i rättningen av de skrivuppgifter som kom in på förra kursen, ca 107 stycken. Valet ska granskas och kullarna ska gås igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0