Längre och långsamt

söndag = gymdag
Fick inte något sällskap av dottern, för hon vill testa att gå på pass och det var inga nu på eftemiddagen. Faktum var att det pågick ett barnkalas i lilla hallen när jag gick in till gymmet.
Idag var det ett lite längre, men långsamt pass. A break in the long run distance to recover from the last few weeks of workouts. This will help keep you injury free, står det i RunKeeper.
Möjligen kunde jag ha dragit ner på tempot lite till, men man är ju otålig och vill att det ska börja lätta lite även om det inte sniglar sig fram. Nu är jag ju en snigel hur som helst, men jag får väl se det relativt mig själv.
 
Möjligen hade jag ätit i minsta laget innan.
Välförtjänt eller inte, så gjorde jag min muta när jag kom hem: en hallonsmoothie!
Frusna hallon, naturell youghurt, en matsked grädde (ibland) och kolsyrat vatten. Mixat blir det så krämigt och friskt. Mums!
Ingen har brytt sig om någon mat idag, så nu måste jag nog ta ett tänk på det.
Kommer att dra en sväng till jobbet för att förbereda alla papper som ska vara klara i morgon bitti.
Då är det bråttom för mig att administrera alla grupper, så att alla vet var dom ska ta vägen efter lunch och att alla kollegorna har lappar med användarnamn för sina respektive grupper. 8 stycken med ca 45 personer i varje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0