Vicket misstag!

Var en sväng till matkällaren och fick ögonen på några kvarglömda julgottor.
En påse skumtomtar som blivit stenhårda och en chokladkartong som Barnafadern fick i julklapp av jobbet. Baserat på tidigare erfarenheter hade vi antagit att  kvaliteten på chokladen inte var top notch och därför aldrig öppnat den. Efter 2.5 månad var det inte troligt att den var till sin fördel heller. Men för skams skull bestämde jag mig att kontrollera om något fortfarande var ätbart. Skalade av julpapperet och förvånades över den eleganta kartongen.
Men nu fick vi verkligen skämmas, detta är vad som låg i "chokladasken":
Tänk om jag bara hade slängt den?!
Semesterveckan närmar sig sitt slut och det jag måste fråga mig då är: är jag frisk? Tyvärr kan jag inte svarat odelat ja på den frågan. Vet inte hur jag ska göra.
Testar att åka på jobbet som vanligt och sedan Bönorna på kvällen.
Det som bekymrar mig mest är träningen. Ska jag testa igen på tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0