Pass #35

Sov så ruskigt dåligt i natt och kände mig inte särskilt alert i morse.
I hopp om att det berodde mest på sömnbristen drog jag plikttroget till gymmet mitt i dagen.
Bestämde mig för att testa morgondagens tempo för långa passet. Men det gick inte bra. Svetten lackade efter ett par kilometer och jag hade fullt sjå att fullfölja den sträcka som var planen (kort). Därefter var det uppsatt tre korta intervaller. Jag bestämde mig för att testa en super1000-ing i måltempot. Orkade med nöd och näppe en, och körde en till aningen långsammare. Ok, men inte mer.
Och jag som hade satsat på lite nya kläder i dag :-(

Lila tröja och neonrosa sockar, skam den som ger sig.
Men som sagt: inte gick det bättre för det :-(
Vi åt en mindre påskmiddag i lilla familjen och sedan blev det övningskörning till stan för att lämna Bill hos bf.
Nu sitter jag och tittar på Lewis, ett avsnitt jag inte sett tidigare. Andra sover på soffan bredvid.
Osäker på hur jag ska göra med morgndagens pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0