Kan det bli för mycket av det goda?

Ledig dag == kaffe och tidsslösning.
Det finns ett talesätt: det bästa man har sätter man på bordet. OK, vad har jag på bordet?
Fortsätter att leka lite med bildeffekter. Jag förstår egentligen inte riktigt varför det här intresserar mig, för jag gör det inte på något systematiskt sätt, jag bara applicerar och kombinerar effekter. Här har jag lagt bilder ovanpå varandra.
Minns heller inte efteråt hur jag fick till en viss effekt, så det är svårt att återupprepa.
Känner mig lite mör efter gårdagens löppass, men det kan väl vara på sin plats. Jag är fortfarande förvånad att jag tog mig igenom. Orken handlar bara om det mentala tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0